Societatea – UniCredit Insurance Broker S.R.L.
Definitii conform Normei ASF nr. 18/2017 privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea societatilor de asiguraresi reasiguraresi brokerilor de asigurare (publicata in M. Oficial nr. 555 din 2017):
Petent – persoana fizica sau juridica care are calitatea de asigurat, contractant, beneficiar, persoana prejudiciata sau reprezentanti ai acestora, asa cum sunt definite de legislatia in vigoare;
Reprezentantul petentului – persoana fizica sau juridica imputernicita / nominalizata de catre petent sa depuna si sa semneze petitia in numele acestuia.
Pentru comunicarea informatiilor, reprezentantii petentilor prezinta copia actului de identitate in cazul persoanelor fizice si actul de reprezentare acordat, in original, in forma certificata ori legalizata sau copii ale acestora, semnate pentru conformitate cu originalul, astfel incat sa poata fi verificata identitatea partilor, precum si calitatea persoanelor semnatare ale actului juridic.
Petitie – cererea, reclamatia, sesizarea formulata in scris ori prin posta electronica, prin intermediul careia un petent isi exprima nemultumirea cu privire la activitatea Societatii
Registrul unic de petitii in format electronic securizat – registrul in format electronic securizat, pe care Societatea este obligata sa-l intocmeasca si mentina, pe an calendaristic, cu reinceperea numerotarii de la 01 la fiecare inceput de an, care garanteaza nerepudierea datelor inscrise, in care sunt inregistrate cronologic, in ordinea primirii, fara ca numerele de inregistrare atribuite sa se repete, toate petitiile, inclusiv cele primite la sediile teritoriale, indiferent de modalitatea de primire a acestora (prin registratura, prin posta electronica, prin sistemul on-line de primire a petitiilor).
Sistemul on-line de primire a petitiilor – sistem accesibil de pe pagina de internet a Societatii, prin intermediul caruia petentii pot transmite petitii direct la sediul central al Societatii.