Contact
Contul Meu
Documente Utile
Intrebarile Tale
Petitii - Compania - UniCredit Broker
SOLUTIONAREA PETITIILOR DE CATRE SOCIETATE

Una dintre misiunile prioritare ale Societatii este reprezentata de calitatea relatiei pe care o construim cu clientii si partenerii nostri, o relatie de incredere bazata pe corectitudine si respect reciproc, drept pentru care va stam la dispozitie pentru solutionarea oricarei reclamatii.

In plus, va aducem la cunostinta ca Societatea acorda asistenta asiguratilor existenti in propriul portofoliu, in ceea ce priveste derularea contractelor de asigurare cu respectarea conditiilor de asigurare, precum si a prevederilor legale pe toata perioada valabilitatii acestora, inclusiv pentru solutionarea pe cale amiabila a eventualelor litigii.

 

1. Receptia si inregistrarea petitiilor

  • in scris, prin depunerea la registratura, la sediul central al Societatii sau la sediile teritoriale, personal
  • prin curier sau posta
  • telefonic, apeland Centrul de Relatii Clienti 021 200 77 77
  • prin completarea formularului de contact de aici

 

Reclamatiile primite prin telefon sunt transmise in aceeasi zi persoanelor responsabile, care vor urmari stadiul solutionarii acestora. Acest tip de petitii nu vor fi inregistrate in Registrul unic de petitii in format electronic securizat  (nefiind primite prin modalitatile prevazute in Norma ASF nr. 18/2017). Prin urmare, va rugam sa inregistrati petitia dumneavoastra inclusiv prin una din celelalte modalitati enumerate mai sus.

 

2. Analiza si solutionarea petitiilor

Toate petitiile inregistrate in Registrul unic de petitii in format electronic securizat sunt analizate si solutionate prin grija conducerii executive a Societatii, urmarindu-se prin toate mijloacele legale solutionarea acestora pe cale amiabila.

Adresa de e-mail si numarul de telefon la care puteti solicita informatii despre stadiul rezolvarii petitiilor sunt accesibile publicului la sediul Societatiisi pe site, aici.

Raspunsul pentru fiecare petitie primita direct de la petent va fi transmisa acestuia de catre Societate in termen de cel mult 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila.